wtorek, 15 marca 2016

paski najmodniejszym wzorem sezonu wiosna lato 2016

      Cześć wy też macie tyle zadane? Masakra. Niedzielny dzień miałam spedzić na blogowaniu, jednak spanie do 9, zrobienie tofucznicy(nie sądziłam że vege jajecznica może być tak pyszna) i dalsza leniwa część poranka nad dzień dobry tvn spowodowała że do nauki siadłam dopiero o 12.30.  Skończyłam o 16.30 zjadłam obiad i byłam tak zmęczona, że musiałam się wypięknić za pomocą domowego spa. Potem jeszcze wieczorny film i tak właśnie zleciał mi wczorajszy dzień. Biorąc pod uwagę żę ,nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło post  powstaje dzisiaj(wsumie jak to czytasz to post już powstał ha ha).                                         Paski                                                    czyli Najmodniejszy wzór sezonu wiosna-lato 2016 podkręci nawet zwyczajny look.  W tym sezonie królować będą  kolory a szczególnie miks szmaragdowej zieleni z bielą i brudnego różu z chłodnym fioletem. Jednak dalej proste  połączenia np. bieli z czernią będą bardzo modne.    Stripes.                                     Stripes - Old school.. I love this look so much especially the sharp red against black and white xso many fragile thingsThis is a great modern kimono dress. It has the loose, wide sleeves and is belted at the waist. I love stripes so of course I love this. It also has a hint of a cut out in the back which I love.Chic & comfy black and white stripesWhite jeans  striped espadrilles a staple in the W3LL PEOPLE closet, goes with everything and perfect for the gal on the go. #summershoe #flats #style: #dresscolorfully color block stripes@andwhatelse: OUTFIT: | Striped Trousers (CUFFED!) + White T-Shirt + Matching Black FLATS + Black Shoulder Purse + Hair in Bun + Very Simple Nude/All-Natural Makeup with Soft Smoky-Blue Shadow and Pink Glossy Lips.Sincerely Jules Wearing Striped Tee From COS, Jeans From Denim Supply by RL, Clutch By Antik Batik  Black and white, low cut striped jumpsuit #classy #bohemian• pinterest - SavyPins • insta - @savyygreen • http://thegreensavy.blog.com/: Tommy Ton Shoots the Best Street Style at Couture - Gallery - Style.com: black white stripes and with white pants creates an amazing look. Stripes are really in style at the moment.: J.Crew Spring 2016 ~ New York Fashion WeekYou can't go wrong with stripes and cutoffs. Add an extra pop of color with a bright red lip.:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz