poniedziałek, 7 grudnia 2015

mikołajkowy zawrót głowy

         cześć z okazji mikołajków chciałam wam złożyć najdoskonalsze życzenia(w końcu nieważne ile mamy lat w sercu dalej jesteśmy małymi dziećmi).Zmierzając dalej z okazji wczorajszego święta  postanowiłam wstawić całkiem inny post.    Pół roku temu dostałam Śliczny rodzinny złoty pierścionek i odrazu pomyślałam że w najbliższą okazję dobiorę do niego branzoletkę.Wczoraj byłam w Galeri i skomponowałam sobie cudowny komplecik w skład którego wchodzi między mega modna w tym sezonie koralikowa branzoletka oxmo. Byłam rano ogromnie zadowolona jak mogłam nareszcie założyć mój prezent i pójść w nim do szkoły.                                                                            

3 komentarze:

  1. Niezła bransoletka ;) Rób proszę takich "własnych stylizacji" częściej!

    OdpowiedzUsuń