poniedziałek, 2 listopada 2015

kapelusz z dużym rondem

Kapelusze z dużym rondem zdominowały pozostałe nakrycia głowy, zostawiając daleko w tyle czapki. Idealnie komponują się z inspirowaną modą meską  garderobą oraz dodają wyrazistości i niebanalności niemal każdej stylizacji. Sięgamy po nie tym bardziej chętnie, bo dodatkowo chronią naszą głowę przed wiatrem Co więcej, pozwalają nam nieco cofnąć się w czasie i poczuć się jak prawdziwe damy. Zeby było wam łatwiej komponować stylizacje z kapeluszem w roli głównej mam dla was trochę ciekawych inspiracji.Beige Floppy hat.: Ecru luxe floppy hat with tonal grosgrain ribbon. Available on our website #hat #mudulondon: WINTER WHITE FLOPPY WITH BLACK RIBBON http://www.mudu.co.uk/product/winter-white-floppy-with-black-ribbon/: GREEN FEDORA http://www.mudu.co.uk/product/green-fedora/: WINTER WHITE BELTED FLOPPY #mudu #london #hat: Grande Burgundy Fedora with large brim by MuDuLondon on Etsy: Ideas for senior pictures with hats. Hat senior picture ideas for girls. #seniorpictureideasforgirls #hatseniorpictureideas: Lola Wide Brim Felt Hat in Black: Camel Floppy Fedora Hat / Large Brim / by CreativeUnionclothin: Camel Floppy Fedora Hat / Large Brim / by CreativeUnionclothin: Kendall Jenner's 3 favorite trends to wear this spring: fur vest and sweater: Grande Navy Fedora with large brim by MuDuLondon on Etsy, £45.00 -- >>>>>I think this is my second fav. I like it in black!Want this jacket so hard!: zródło zdjęć pinterest

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takie kapelusze mi się podobają i nawet gdzieś znajdę u siebie kilka. Jak najbardziej mam jeszcze trochę innych kapeluszy więc gustuję w takich nakryciach głowy. Cenię sobie wszystkie czapki i kapelusze od https://www.sterkowski.pl/ gdyż bardzo lubię wysoką jakość produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście kapelusze są modne i wcale mnie to nie dziwi, gdyż ja również lubię z nich korzystać. W przypadku mojego męża na pewno fajnie sprawdzają się kaszkiety męskie. Po zapoznaniu się z wpisem https://modaija.pl/kaszkiet-dla-pana-na-zimowe-spacery/ wiemy właśnie jaki kaszkiet męski na zimę wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem przekonana, że samo noszenie kapelusza jest po prostu bardzo fajne. Właśnie dlatego jak czytałam jeszcze na stronie http://www.faslook.com/news/2020/12/jak-idealnie-dobrac-damski-kapelusz/ to już teraz dokładnie wiem jak dobrać idealny kapelusz.

    OdpowiedzUsuń