sobota, 10 października 2015

kim właściwie jestem ?

  Mój blog powstal w marcu zeszłego roku a dalej tak naprawde ni c o mnie nie wiecie.Kiedyś chciałam żeby to był blog tylko o modzie i zdrowym stylu życia ale przez ten czas zauważyłam że kocham pisać wiec będe pisać o wszystkim w końcu po co się ograniczać.Dzisiaj postanowiłam że wam o sobie opowiem. Jestem nastolatką kocham mode zakupy dbanie o siebie i zdrowy tryb życia.Lubie pisać i jestem straszną gadułą.Lubie jezdzić na roweże i wymyślać różne zdrowe dania.Gram na pianine.Uwielbiam świat a ten blog jest moją wielką pasją.Mam nadzieje że jak zaczne pisać o wszystkim i o niczym. To dalej będziecie mnie czytać i dojdą  moi nowi czytelnicy.Ale mając nową wene twórczom postaram się wstawiać posty częściej( bo w końcu trzeba to wykorzystać).To już tyle mojego paplania zobaczymy się już jutro bo szykuje dla was coś specialnego.                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz